Uncategorised
OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT
Zarząd Związku Międzygminnego „EKO SIÓDEMKA” ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego polegającego na zapewnieniu opieki bezdomnym zwierzętom i zapobieganiu bezdomności zwierząt poprzez prowadzenie Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej w roku 2025
2) załącznik nr 1 - KARTA OCENY OFERTKARTA OCENY OFERT
6) załącznik nr 5 - zestawienie wszystkich operacji księgowych dotyczących realizowanego zadania (.pdf)
załącznik nr 5 - zestawienie wszystkich operacji księgowych dotyczących realizowanego zadania
nabór kandydatów na członków komisji konkursowej
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowej
Formularz zgłoszenia do komisji
KONSULTACJE SPOŁECZNE
Zarząd Związku Międzygminnego „EKO SIÓDEMKA” ogłasza konsultacje projektu uchwały Zgromadzenia Związku Międzygminnego „EKO SIÓDEMKA” w sprawie przyjęcia Rocznego Programu współpracy Związku Międzygminnego „EKO SIÓDEMKA” z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok.
1. Protokół z przeprowadzonych konsultacji
2. Formularz konsultacji projektu uchwaly roczny program współpracy z org. pozarządowymi zał. nr 1: pdf doc
4. Projekt roczny program wspólpracy z organizacjami pozarządowymi
Szanowni mieszkańcy,
Masz w domu zużyty sprzęt AGD lub RTV? Nie wiesz co z nim zrobić? Zapraszamy na bezpośrednią zbiórkę elektrośmieci!
2025
CIESZKÓW
- zbiórka stacjonarna: 15.03, 13.09
- zbiórka mobilna wioski: 17-18.03, 15-16.09
KOBYLIN
- zbiórka stacjonarna: 12.04, 06.09
- zbiórka mobilna wioski: 7-9.04, 8-10.09
KROTOSZYN
- zbiórka stacjonarna: 29.03, 04.10
- zbiórka mobilna wioski: 1-03.04, 1-03.10
SULMIERZYCE
- zbiórka stacjonarna: 14.06, 15.11
ZDUNY
- zbiórka stacjonarna: 17.05 zbiórka stacjonarna: 17.05, 20.09
- zbiórka mobilna wioski: 12-14.05, 22-24.09
Szanowni mieszkańcy,
w związku z szerokim zainteresowaniem właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi w sprawie skorzystania ze zwolnienia (dla właścicieli kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym) w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w kwocie 3,00 zł od jednego mieszkańca zamieszkującego daną nieruchomość informujemy, iż w razie stwierdzenia, że właściciel nieruchomości, który oświadczył o samodzielnym kompostowaniu odpadów:
1) nie posiada kompostownika przydomowego lub
2) nie kompostuje bioodpadów stanowiących odpady komunalne w kompostowniku przydomowym, lub
3) uniemożliwia dokonanie oględzin nieruchomości, w celu weryfikacji posiadania kompostownika
- to w drodze decyzji, traci prawa do zwolnienia z części opłaty. Następuje to od pierwszego dnia miesiąca, w którym stwierdzono wystąpienie co najmniej jednej z przesłanek, o których mowa w pkt 1-3.
Ponowne skorzystanie ze zwolnienia, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia, w którym decyzja o utracie prawa do tego zwolnienia stała się ostateczna, i wymaga złożenia nowej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Celem prawidłowego kompostowania odpadów określono następujące wymagania dotyczące kompostowania bioodpadów
stanowiących odpady komunalne w przydomowych kompostownikach na terenie
nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi:
1) w przydomowym kompostowniku kompostuje się wyłącznie odpady wytworzone
na danej nieruchomości;
2) proces kompostowania może być prowadzony:
a) w kompostownikach ogrodowych z tworzywa sztucznego albo metalowego, lub
b) w drewnianych kompostownikach o budowie ażurowej, wykonanych z desek
lub belek, ułożonych tak, by zapewnić dostęp powietrza do warstw kompostu, lub
c) w formie pryzmy, gdzie materiał biodegradowalny układa się warstwowo.
3) przydomowe kompostowniki muszą zapewnić prawidłowy proces kompostowania
odpadów w warunkach tlenowych w okresie całego roku.
Należy również pamiętać, iż niezbędne jest zgłoszenie tego faktu poprzez złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (wzór deklaracji dostępny jest pod adresem http://eko7.krotoszyn.pl/index.php/deklaracje oraz w siedzibie Związku i biurach terenowych)
O tym jak kompostować odpady można dowiedzieć się TUTAJ
JAK SEGREGOWAĆ BIOODPADY? (celem powiększenia informacji należy kliknąć w poniższą miniaturę)
Jak wysłać pismo ogólne do urzędu na ePUAP?
Kto może skorzystać z usługi
Każdy, kto chce wysłać pismo ogólne i ma konto na platformie ePUAP.
Potrzebny ci do tego profil zaufany (eGo) lub certyfikat kwalifikowany. Pozwalają one potwierdzić twoją tożsamość. Chodzi o to, żeby nikt nie mógł się pod ciebie podszyć.
Kiedy wysłać pismo
W dowolnym momencie.
Co zrobić
- Przygotuj potrzebne dane. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co przygotować.
- Kliknij przycisk Wyślij pismo ogólne.
- Wybierz urząd lub instytucję, do których chcesz wysłać pismo.
- Wypełnij formularz.
- Dodaj potrzebne załączniki, jeśli masz je w wersji elektronicznej.
- Kliknij Dalej, a potem Wyślij bez podpisu lub Podpisz i wyślij.
- Wyświetli się komunikat, że pismo zostało wysłane. Dostaniesz urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP).
- Czekaj na odpowiedź. Szczegóły znajdziesz w sekcji Ile będziesz czekać.
Jeśli wyślesz pismo bez podpisu, nie załatwisz spraw, które wymagają podpisu.
Więcej informacji znajduje się pod adresami:
https://obywatel.gov.pl/wyslij-pismo-ogolne/
https://epuap.gov.pl/wps/portalo
Oprócz wysłania pisma istnieje możliwość wysłania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi poprzez specjalnie przygotowane wzory - nie trzeba już pobierać deklaracji w formacie word/pdf tylko można skorzystać z gotowego szablonu dla:
2. NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE
Poniżej przedstawiamy skróconą instrukcję wysłania deklaracji (należy kliknąć w poniższą miniaturę):
Ochrona danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:
- administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Związek Międzygminny „EKO SIÓDEMKA”, adres siedziby: ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, kontakt mailowy: eko7[at]krotoszyn.pl lub telefoniczny: (48 62) 722-66-32;
- w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, pod adresem mailowym: iod[at]eko7.krotoszyn.pl;
- każdorazowo podczas pozyskiwania danych osobowych zostaną Państwo poinformowani o celu, podstawie prawnej i okresie przetwarzania danych osobowych;
- Państwa dane osobowe przetwarzamy po to by wypełnić obowiązki wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt c RODO), przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane (np. podatkowe) lub po wyrażeniu przez Państwa dodatkowej zgody;
- zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa w oparciu o stosowną podstawę prawną.
- administrator nie ma zamiaru przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej;
- mają Państwo prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody.
- w trakcie przetwarzania danych osobowych żadne decyzje dotyczące Państwa nie będą zapadać automatycznie oraz nie będą tworzone żadne profile, co oznacza, że nie będą podejmowane działania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
- jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec